Nov 28, 2009

18 destinasi pelancongan yang saya nak pergi....

saya ni memang suka tonton televisyen.. pantang ada cerita yang best je mesti ikutlah. kalau drama series tu memang tak boleh miss lah. kalau movie lak memang akan pergi tonton wayang n kadang-kadang tu sampai tengok banyak kali. asalkan saya seronok. bila saya tonton tv, saya suka tengok tempat-tempat dorang berlakon. yang paling menarik minat saya kalau tonton cerita korea... uish!!! memang saya idamkanlah nak gie tempat macm tukan. so setakat ni tempat yang sentiasa berada dalam kepala saya n Insayallah kalau ada rezeki saya akan sampai di setiap tempat yang menjadi destinasi pelancongan yang saya gemari. ada 18 banyakkan :-
* Pulau jeju (KOREA)
* Korea
* Jepun
* Italy
* Bali
* Australia
* Paris
* India
* Mekah
* Filipina
* London
* Hawai
* Afrika
* China
* Thailand
* New zealand
* Hong kong
* Macau

No comments:

Post a Comment