Oct 3, 2009

Sekolah Kebangsaan Seksyen 18

30/09/09
RABU
first shooting lepas sebulan kot berehat masa bulan puasa. hati masih lagi lemau nak gie shooting tapi saya teruskan jugak. sebab dah nama pun kejekan... so FARA cha yok!!!!cha yok!!!! kali ni cameraman saya TOPEK. efy dengan Daz. tiba-tiba rasa segan lak ngan Topek tak tahu kenapa lor... kelakar lah pulak... tapi just wat tak tahu je. go on jelah... kami tak nak sesat lak kan pergi sekolah tu.. tengok-tengok dah sampai ke bukit raja... tapi pakai jalan je akhirnya jumpa jugak..



kenang kembali!!!
suka kot saya tengok kerenah murid-murid kat sekolah tu. sebab sekolah tu sekolah rendah so budak-budak dia comel sangat.. rasa geram gile... so macam syok sendiri lak kan. lepas tu tiba-tiba je saya teringat zaman sekolah saya. yang banyak hal masa kecik. tak suka gie sekolah. tapi bila dah sampai sekolah memang sayalah yang pandai sekali. SAYA SUKA SANGAT ZAMAN SEKOLAH RENDAH SAYA!!!!! lepas tu topek lak asyik tanya je, lagilah saya teringatkan.. saya malas nak cite lebih-lebih sebab saya dah cita dekat pos yang lepas. so kalau nak tahu carilah dekat pos yang lepas k...








No comments:

Post a Comment