Oct 3, 2009

SEBULAN!!!!!!

2 OKTOBER 2009


2/10/09....... sebulah dah saya dengan MY TODD. so far kami berdua ok je.. i'll try my best to love him so much... just wait k dear... macam mana yek nak cakap.. kami berdua ok jelah.. maklumlah baru sebulankan.. masihh segan silu lagi lor, saya dengan MY TODD. tak tahulah kenapa... tapi walau macam mana pun, ramai yang support saya untuk teruskan perhubungan kami berdua.. so saya terima and saya akan cuba k... buat masa sekarang ni sayang tu mestilah adakan. kalau dah tiap-tiap hari msg n call, mestilah ada sikit suka tu. tapi belum sepenuhnya rasa cinta tu hadir.. tapi MY TODD jangan risau k.. lama-lama dia datang gak. harap sangat MY TODD yang baru ni tak macam yang dulu-dulu k... just prove it to me dear.. so hopefully doakanlah saya suka kat MY TODD k...


HAPPY ANNIVERSARY DEAR....

No comments:

Post a Comment