Oct 10, 2009

Ms efy FIATY Kamal

efy fiaty kamal
sangat cerewet
tidak romantik
sangat caring
baik hati
pendorong untuk cik nor farahana (hehehe)
perlu sentiasa di motivate untuk diri sendiri
simple girl but always wanna be hot in here girl ( u always hot... babe)
lambat bertindak n as usual dorang cakap efy bla (tapi saya tak setuju)

efy OH efy.... tiba-tiba tak tahu nak cerita apa lak kan. so kita mula dengan semalam saya teman efy pergi sports planet ampang, sebab dia nak tengok aniep main futsal and at the same time dia nak tgk (perempuan itu) dan (diam-diam) so sad tak dpt jumpe lor....
actually i'm proud of u efy, because this year u change a lot for ur relationship with aniep.. so that mean u really love him now... setelah berapa tahun yek couple. oopppss sowie dear tak igt lor 3 tahun yek... for example :-
  • awak bagi dia cup cakes for his birthday (suprise)
  • awak bawak dia gie open house rumah cousin awak n umah su
  • awak gie tgk dia main futsal (tapi kecewa)

walaumacam mana pun, saya tetap sokong awak... macam awak kata cinta perlukan pengorbanan. mungkin inilah masa awak tunjukkan pengorbanan awak dekat aniep yang awak betul-betul sayang kat dia n awak dah ready choose him as ur MR RIGHT... fara rasalah...

mungkin betul gak kata topek, lelaki lambat fikir n perasan apa yang gf dia buat kat dia. tapi kita just tunggu dan lihatlah...

lagi satu, saya pun tak sure samada awak gie sports planet tu sebab nak tengok aniep main futsal or awak nak tengok dua orang perempuan yang LOSSER tu.. kalau saya sambil menyelam minum air lor.. saya suka tengok bf saya main futsal, itupun kalau dia ajak n saya suka gak nak tgk perempuan mana yang nak tackle bf saya hehehe.... mungkin sama dengan awak kot....

so ini dah dua kali awak bagi suprise kat aniep lor konon-konon ye lah... tapi awak yang kecewa balik. so kali ketiga awak buat suprise untuk dia lagi tapi still aniep wat bodoh je n tak hargai so abaikan jelah.. awak just go on ngan diri awak yang dulu k..

but i wish both of u always happy, n sampai ke jinjang pelamin n sehingga ke akhir hayat... insyallah... amin....

No comments:

Post a Comment