Oct 10, 2009

friday nite






dah lepas settle semua kerja dengan, saya,efy,topek n alma gie jalan-jalan. actually dorang plan nak tengok wayang kat MBO je tapi terus cancel yek.. sekali lagi topek diapit dengan 3 gadis.. hehehe...


saya dan efy tunggu topek kat umah efy, lepas tu terus gie amik alma dekat sri gombak... WAH!!!! tiba-tiba saya macam rindu dekat rumah lama saya yek... sekali dah sampai dekat rumah aunty alma, kami borak-borak n duduk-duduk jap. lepas tu baru gerak gie the curve.. sebab efy first time nak gi cineleisure so kami pun terus tengok cita PAPADOM..


  • PAPADOM nice movie.. simple movie.. n kelakar sangat sedih jugak lor walaupun saya tak boleh nangis malam tu. tapi saya tak tahulah macam mana kalau saya dapat papa macam SAADOM dalam cerita ni... dia seorang yang sangat sayangkan anak dia... mungkin sekarang ni saya tak rasa apa, tapi mungkin satu hari nanti saya akan merasainya apabila saya dah kahwin n ada anak... (WOW!!! fara cita pasal kahwin n anak... gila lah fara hehehehe....)apa yang penting saya sayang BABA caya, MAMA caya n adik saya. prinsip hidup saya:-

    ALLAH for sure semua umat islam sayang akaNYA
  • so yang pertama family saya
  • kawan-kawan saya
  • barulah kekasih hati saya

lepas dah tengok movie, semua lapar k... kami decide nak makan kat subway JJAU2. so makanlah.. tapi sampai-sampai subway dah nak tutup. tapi sempat lagi beli makan.. n lepak sambil borak-borak... perut saya sungguh kenyang yek malam itu... tapi tahan jelah.. so makan n thanks to you alma coz belanja kami semua... nanti bagi peluang fara lak belanja alma k.....




so saya pun dah ngantuk n topek hantar balik rumah. dalam pada tu topek ada buka satu topik yang buat saya berfikir dan sangat menarik minat saya untuk berfikir iaitu CINTA...




post dia di page seterusnya k....

tak lupa juga takziah buat nenek daz yang meninggal semalam

al-fatihah

p/s :- sowie efy saya save gmbr tu dar blog awak...

No comments:

Post a Comment