Oct 3, 2009

magazine!!!!. magazine!!!magazine!!!!


i love magazine

saya selalunya habiskan duit dekat magazine. kalau tak shopping, tengok wayang mesti habiskan dengan beli magazine. actually i love reading... salah satu hobi saya. daripada sekolah rendah lagi saya suka beli magazine. tapi magazine yang saya beli ialah :-
  • cleo
  • galaxie
  • cosmopolitan
  • seventeen
  • remaja
  • eh!
  • glam

suka sangat beli magazine.. sampai dah bertimbun dekat rumah. nak jual sayang. tapi akhirnya jual jugak sebab mama bising banyak sangat dekat dalam rak buku. kenapa saya suka baca magazine :-

  1. love fashion
  2. branded stuff
  3. dress up artis
  4. tips
  5. sometimes ada bagi brg or tiket fee
  6. horoskop
  7. story
  8. love reading

tapi saya tak suka gosip, kadang-kadang tu tak amik tahu langsung. bila orang cerita baru dengar. tapi adalah soft gossip yang biasa-biasa je... apa yang penting saya suka baca magazine.. bukan magazine je tapi story pun saya suka baca. kalau nak senaraikan novel yang saya baca agak banyak sangat tapi favourite penulis is :-

  • ahadiat aqasha
  • nurhayati ibrahim
  • ayu emelda
  • meg cabot
  • neels

masa yang lapang akan saya habiskan dengan membaca magazine... YAY!!!!!

No comments:

Post a Comment