Oct 3, 2009

chill out!!!

walaupun petang tu saya penat sebab beli barang untuk hnj pictures open house dekat carefour n masjid india. tapi masa untuk chill out wit my cousin masih lagi diteruskan... mula-mula plan nak tengok wayang kat PAVI tapi tak jadi. so kami pun terus plan tengok dekat cineleisure a.k.a E CURVE now...
mula-mula EMY amik saya dan adik saya dirumah. since mama n baba saya pun tak ada , kami pun plan nak join the chill out with my cousin. so dia maik dalam kul 9.30 macam tu lor. macam biasa sebelum keluar kami bertiga snap pic... so semuanya poss lor...
lepas tu kami pun terus amik abg mi dekat pandah indah... lepas amik dia terus shot gie PAVI amik kak nina lak... sebab dia habis keje kul 10. masa otw tu kami bereempat macam nak pecah kereta lah kan. semuanya ktawa bagai nak rak... biasalah abg mi memang suka wat lawak. sama gak ngan emy...
dah sampai PAVI. kami amik acu then terus gi E CURVE nak tengok movie.... tambah lagi dengan kak nina, kali ni kereta tu macam nak terbalik lak kan. semuanya bising. radio pun dah tak dengar...
sampai je dekat E CURVE kami semua dicide nak tengok cite gamer tapi pukul 2. so kak nina cakap macam dah lewat sangat. so tukar cerita nak tengok movie tsunami. again yek saya akan tengok. tapi tak jadi juga sebab duduk bawah sekali. then semuanya sepakat membawa berkat. kami semua tengok movie G FORCE...
movie dia kul 11.15. so terus masuklah... ramai gak orang yang tengok... G force comel sangat. kelakar lak tu. ok lor cerita dia. semua gelak bagai nak rak kan... so bila balik semua pipi tembam... asyik ketawa je..
G FORCE
darwin, blaster, juarez, speckles n hurley
dah lepas tengok movie tu, kami semua gi kedai uncel saya. semua lapar... masa dalam wayang makan pop corn tak nak macam makan nasi lak kan.. so semua kebulur.. sampai je terus order makan. semua order wester. sedap rasanya dapat makan. sambil makan, sambil borak, samapilah dekat kul 3 pagi. THANK TO MY UNCLE AYAH CHO SEBAB BAGI KAMI MAKAN FREE OF CHARGE... thank you.... semua mata dah kuyu, bila nak balik kereta kami macam dah jadi lorong kecik yek. sebab ijul tumpang sekali. so dorang hantar saya dan adik saya dulu. lepas tu baru hantar kak nina n abg mi.
so hari jumaat 2/10/09. memang best gile... dah lama kami tak hang out bersama samapi sok paginya... best lah... saya tak dapat lupakan malam tu... hopefully ada lagi peluang untuk hang out bersama.
YAY!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment