Jun 23, 2009

elecTRic Blue vs Robust piCTures







electric blue tv: mcp, short film, chart show
penat gile kami
tapi best
uzair, kamal, gert, tasya husein, tasya bangsar, fara, amy, akma, afzal, azman, boy, finaz, mar.
first kami buat : chart show. macam biasa dorang semua more to independent song. so ikut je
banyak gak lah kenangan ngan dorang. aku macam biasa jadi pa, audio, lighting. camera memang aku tak beranilah nak pegang lah.

duit banyak hbs keluar n time ni jugaklah aku dengan Qatakku broke up for the 3 months. tapi lain lak yang jadi. sabar yek tggu jap lagi aku bukak verita pasal Qatakku.
result bagus n suka sangat sampai sem ni memang tak pernah repeat.

robust picture lak : mar, boy, fara, tasha bangsar, tasya husein, finaz
subjek ni actually untuk production management so kitaorang kenal belajar macam mana nak mintak tu, nak mintak ni n macam-macam lagilah. ni first tima lah jugak aku gi bercuti ngan dorang dekat PD sambil buat kerja. best gak... result aku pun bagus gak..

No comments:

Post a Comment