Jun 23, 2009

baby step vs nutz production

baby step : iklan air (splash)
* lene
*alif
*fara todd
*daz
*finaz


nutz production : coretan jasadku
*fara todd
* ezal
* lene
*daz
*finaz
*ira
* erin


baby step firzt xssigment, kira oklah semuanya berjalan lancar. kami semua kira xcitedlah dapat pegang camera n macam biasa aku memang suka wat paper work so aku jadi PA. suka sangat. n sampai last sem pun jadi PA gak. wat pasal iklan air. idea finaz. finaz otak dia memang ligat tapi satu je dia banyak cakap sangat. then kitaorg shooting n adik dia jadi kita org nye modal n mama aku wat catering kami. so seronoklah wat keje sambil main-main. masa tu aku igt lagi daz sakit gigi. tapi dia juga shoting tu coz dia cameramankan. then aku anggap dia macam abg aku. dia caring gila lah katakn. klah tu... itu cerita baby step

nutz prod, k masa ni ada sedikit goyahlah hubungan kami semua. tak tahu sebab apa. benda berjalan lancar tapi perhubungan kami berkawan pupus. lepas je habis project ni aku dah tak rapat dengan lene lagi, dan n ezal. aku ngan finaz still maintain sampai sekarang I MISS U FINAZ MUAAHHHHHHH..... ira n erin senior dorang memang tak sukalah dekat lene. macam biasalhkan malas nak cerita, so sapa yg tahu diam-diam jelah yek ssyyyyuhhhh!!!

walau macam manapun ia tetap seronok dimataku. terima kasih kerana benarkan fara kawan ngan lene, daz n ezal.... i miss u alll.... muaaahhhhh.!!!!

No comments:

Post a Comment