Mar 6, 2012

Say goodbye to shooting world....

BUNGA APRIL was my last drama yang saya involve dgn shooting n crew production... 4 years sya keje dlm bidang broadcasting ni since 2008 walaupun skjap lama n skjap buat freelance je.. Apa yang best nye sya keje dkt company yang sama which is HNJ PICTURES SDN BHD.. Thanks to my BJ lec yang bagi saya peluang keje dgn dorang.. Banyak pengalaman saya dapat... Sya brmula dgn scriptwriter, director n BJ utk eduwebtv. And them sya di beri peluang untu jadi Asst pm untuk dokumentari 1000 CIPTA.. Lepas tu sambung terus jadi Asst pm untuk BUNGA APRIL... Actually saya suke keje ni that's why sya study brodcasting.. Keje dia have fun n sangat masyuk cuma duit tu tak kemana, sebabnye payment confirm2 dpt lambat.. Tapi spe yang dah famous confirm kaya sbb dorang boleh demand harga tinggi... Well ckuplah 4 tahun... N one more thing my family suruh saya stop keje dalam production ni... Bak kata orang apa yang parent ckp jangan bantahkan... So saya ikutlah cakap baba n mama saya... Lagipun umur dh meningkat, kerjaya tetap xada lagi n kewangan pn belum stabil so macam mana nak kawinkan (hehehe...) Thanks to boss boss di HNJ n crew2 production yang sgt sporting coz bagi peluang untuk sya menonjolkan diri dalam bidang ni n menggunakan ilmu yang saya belajar.... N Alhamdullilah, sya dah dapat kerja n i will try to maintain keje kat sini.... Well bye... Bye...

No comments:

Post a Comment