May 22, 2011

ikrami and maiy wedding




selamat sudah cousin ku kahwin...


alhamdullilah.. amin..


masa nikah saya tak dapat pergi coz tak dapat cuti


so saya hanya dapat pergi majlisnye sahaja


pada hari ahad...


cousin saya lelaki..


kiranya dialah cucu lelaki pertama yang mendirikan rumahtangga


cousin saya ni seusia dengan saya iaitu 24 tahun


dulu masa kecik-kecik saya rapatlah dengan dia


sebab satu sekolah tadika


tapi bila dah besar masing-masing buat hal


tapi still lah rapat, dah nama pun cousin kan


anyway




CONGRATULATION TO BOTH OF YOU GUYS


IKRAMI AND MAIY



SEMOGA BAHAGIA AND KEKAL SEHINGGA KE AKHIR HAYAT





gambar akan diupload selepas majlis disebelah pihak lelaki


pada 28 mei 2011 ini...biasalah cousin yang kahwin


cousin-cousin yang lain glamor and snap pic tak ingat dunia


hahhahahahaha....



No comments:

Post a Comment