Feb 19, 2011

hair dryer talk..


kenapa saya panggil hair dryer talk
sebab selalunya all girls panggil pillow talk
with their friends or their siblings
tapi hari ni saya jadikan ia sebagai hair dryer talk
with my little sister..
cita dia macam ni
adik saya suruh hair dryerkan rambut dia
because dia nak keluar dengan SAMMY THE HORSY
so tengah-tengah hair dryer tu
kita orang dua beradik story morry
maklumlah dah lama kami dua beradik tak bercerita
cerita dia adalah pasal my relationship...
saya bagi tahu dia apa yang terjadi dekat saya sekarang
so bila dah cerita-cerita
tiba-tiba adik saya nak bengang dengan -- ----
adik saya memang jenis bila dia dah tak suke
so that mean dia memang tak suke
bila dah macam tu
kami berdua pun nangis
(kelakar pun ada)
and she said let it go
and think about myself

apa yang adik saya kata



adik saya cakap saya ni selalu fikir pasal orang lain
tapi untuk diri sendiri is "0"
adik saya kata saya selalu habiskan duit or apa sahaja untuk orang lain
tapi untuk diri sendiri is "0"
adik saya suruh saya fikir untuk diri sendiri
and adik saya merayu dekat saya supaya jadi keras hati sikit
adik saya kata jangan lembut hati sangat
adik saya kata jangan terlampau kesiankan dekat orang
adik saya kata dia kesian tengok saya
adik saya kata kalau orang tu kenal saya pun dia akan sedih bila tengok saya


ni lah yang adik saya kata dekat saya
so dah habis story morry adik saya pun dah siap
so dia pun keluar dengan SAMMY THE HORSY
thanks to my lil sis
i love u sis...
muaahhhhxxxx....
sekian sahaja hair dryer talk kami berdua..






No comments:

Post a Comment