Nov 14, 2010

what MEN think

selalu saya cerita apa yang perempuan inginkan. tapi hari ni saya nak cite sikit pasal :
  1. apa yang lelaki rasa bila perempuan buat macam ni dekat dia????

* buat surprise birthday party untuk dia and give present yg dia nak sangat-sangat..

* sentiasa ada dengan dia bila, dia perlukan kita and bila dia ada masalah...

* bila dia sakit and then kita bawakkan dia pergi klinik and jaga dia sampai dia sihat..

* kita sentiasa jaga air muka dia and tak pernah malukan dia..

* kita ikut cakap dia like example ( dia nak ruang untuk dia dengan kawan dia and dia tak mau dikongkong)

* for anniversary kita buatkan video picture and then pergi dinner tepi laut or nampak satu KL

* kalau kita and dia ada minat yang sama

saya ni hanya manusia biasa, bukannya boleh baca apa orang lain punya fikiran and i'm not special... tu yang kadang-kadang buat saya fikir apa yang lelaki nak.. actually saya dah pernah tanya ramai kawan-kawan lelaki saya and jawapan dorang almost same = lelaki nak kasih sayang and faham dorang..

masalah bila perempuan dah ikut apa yang lelaki inginkan :

* bila kita dah buat semuanya untuk dia, ada pulak yang dah bosan..

* lepas tu nanti kata kita ni tak boleh berdikari pulak

* lepas tu boleh pulak kata yang kita ni terlampau baik pulak and tak sesuai dengan dia.

kebanyakkan ayat macam ni selalu saya dengar daripada drama tv, cite daripada kawan-kawan saya and macam-macam lagilah..

so how??? kadang-kadang saya nak tahu jawapan daripada mulut lelaki sendiri apa yang dorang rasa bila girlfirend dia buat macam benda-benda yang saya terangkan kat atas tu.. maybe ada certain lelaki rasa (this is so romantic) and maybe ada lelaki rasa (kenapa buat semua ni,membazir je) and ada juga yang cakap macam ni kalau lelaki tu seorang yang ego tinggi ( kenapa u buat macam ni i tak suke lah, but dalam hati dia berbunga tapi tak nak ungkapkan kata thanks)..

the ends ada relationship yang ok sampai ke jinjang pelamin and moga-moga ke akhir hayat tapi ada juga yang putus..

No comments:

Post a Comment