Nov 8, 2010

so PeacEful..

before i sleep and after i wake up and all the hours in between,
you occupy my mind. so, practically every moment of the day you are in my thoughts.
i miss you..
sangat tenang bila malam -malam macam ni update blog nampak semua KL.. kadang-kadang saya macam nak jadi seekor burung yang terbang bebas. tak ada sapa nak marah, tak ada sapa ganggu kita and apa yang penting kita tak kisah kalau tak ada orang fhm kita... apa yang berlaku kalau kita jadi seekor burung kita hanya berdepan dengan hujan, panas atau apa sahaja yang akan berlaku di awangan..
bila dah tengok benda luas, drpd marah boleh bertukar jadi seorang yang sangat lembut, sensitive and the best thing is saya menangis.. ish.. dah janji dengan diri saya tak mau nangis lagi tapi air mata still nak jatuh.. mayb ni sebab pasal kat off.. macam biasa saya ni kalau nak marah tak pernah lepas so simpan dalam hati, update blog ke, tulis diari ke and tgk benda luas baru saya rasa tenang..
itulah saya, miss sunflower.. i love sunflower...
actually post yang ni xada apa sangat pun, cuma rasa macam nak hantar jugak post yang bertarikh 8 NOVEMBER 2010. so saya amik peluang untuk update blog ni dengan suasana yang tenang, luas, penuh lampu sambil menikmati donut...
disebabkan mood saya baik and saya pun dari tadi asyik berangan je.. so saje je nak update video ni.. mayb ada certain orang tak suke, tapi bagi saya benda ni sangat romantik and for sure ramai wanita selain daripada saya harapkan benda yang sama dari special boyfriend dorang..
i miss you

No comments:

Post a Comment