Nov 15, 2010

SalaH ke???

semalam baru je saya cerita pasal "dont judge a book by its cover" but then pagi-pagi lagi saya dah kena.. aduyai.. saya dah kata setiap kali hari isnin mesti ada je yang buat mood saya jadi tensi.. saya sampai je off, tak sempat duduk pun, saya dah kena tegur dengan sorang kakak ni...

nak tahu dia tegur apa :


  1. ara kenapa pakai skirt = salah ke

  2. ara hari ni kenapa = salah ke

  3. sampai saya dengar lagu maher zain pun kena perli = salah ke

  4. saya hntr gift dekat sorang customer ni but then dia muallaf, lepas tu leh pulak kakak ni duk perli (ara lepas ni pakai tudung litup for sure nanti dia suka kat ara) = salah ke

  5. ara, amboi sekarang ni dah tak ada seluar ke = salah ke

tension seh.. kalau setiap hari saya kena sound macam ni mmg satu hari nanti kakak-kakak ni memang nak kenalah kan.. saya punya tahap kesabaran ni pun ada batas gak.. kalau dah tahan sangat memang saya terus balik je kang.. lepas sorang-sorang kat office ni bagi tensi dekat saya. mula-mula BG yang duk suka mengarah orang n marah-marah orang, once again to BG, i'm not your kuli ok..



nak cakap sikit dekat kakak-kakak sekalian :


* salah ke kalau saya pakai skirt ke, seluar pendek ke, baju ketat ke or whatever it is.. selagi my parent tak cakap apa and tak marah saya so tak ada guna kalau kakak-kakak sekalian cakap macam tu dekat saya. memang saya tak akan dengar, tapi tolong jangan sound saya depan orang ramai ok..


* lagi satu nak cakap dekat kakak sekalian tak semestinya orang yang pakai tudung tu semuanya baik.. sedangkan kakak-kakak sendiri pakai tudung tapi bab mengutuk orang, peh, no satu semua gosip dekat office dari level 1 sampai level 6.. memang kakak-kakak sekalianlah yang dapat tahu dulu..


* lepas tu jangan pulak fikir orang yang macam saya ni atau orang yang pakai lebih teruk daripada saya, tak ada hati + perasaan + maruah ok.. manusia sama je kak cuma hati je lain.. tolonglah saya tak pernah kacau and cakap apa pun pasal kakak-kakak sekalian so please jangan nak cite pasal saya.. selagi saya boleh hormat kakak maksudnya tahap kesabaran saya masih lagi tinggi... kalau tak.. "pls ngomong sama tangan gue"


No comments:

Post a Comment