Nov 17, 2010

selamat hari raya aidil adha

i miss my hometown
and so jealous with my cousin's because they all on the way back to PErak...
kak nina, uda, yang lam.. nak ikut...
huhuhuhuh...


isyh.. dahlah tak dapat balik kampung

lepas tu xdapat lak makan lemang and redang tok fav saya..

sebab apa, sebab saya tak balik kampung.. huhuhuhu...

ada pun semalam saya makan lemang yang uncle side baba saya bawak..

lemang dia oklah untuk lepaskan kempunan

tapi tak boleh lawan dengan uncle side mama saya...

pergh, lemang dia memang mantap gile. serba serbi cukuplah..

sangat kecewa

BUT thanks to my mama coz buatkan nasi impit

selalunya time raya ada dua makanan yang buat saya gile

* first for sure nasi impit and kuah kacang (mama saya buat je saya makan)

dah makan memang tak leh berhenti

* second is lemang (kalau dapat lemang uncle saya, tak ada rendang pun takpe

saya boleh makan macam tu je or cicah ngan gula)

so yummy!!!!!!!!

MASALAH KALAU RAYA DEKAT KUALA LUMPUR

* duk umah,makan and tido

* so bosan

SERONOK KALAU RAYA DEKAT KAMPUNG

* kalau raya dekat kampung gi jalan-jalan n duk borak-borak dengan

cousin saya dekat tepi sungai

maklumlah kampung saya tepi sungai perak

so nyaman..

lemang oh lemang

tunggu saya raya tahun depan yek..


No comments:

Post a Comment