Nov 6, 2010

FINALLy i found Him

saya amik masa 20 minit dekat depan notebook saya untuk tulis pasal

SI DIA...

nervous pun ada jugak, pada hal xada benda pun

mayb saya rasa saya rindu dekat

SI DIA

sebab saya dah lama sangat nak cari

SI DIA

and ni second time cerita

SI DIA

ada dalam blog saya

kalau siapa yang follow boleh continue dari cerita "jejaka idaman"

sebab saya ada cite pasal

SI DIA


permulaan :


saya tengah duduk dekat JCO donuts.. and then saya on9. lepas tu tgk ada friend request. OMG!!!! i saw him... rasanya dah lama sangat saya cari SI DIA. but saya tak dapat jumpe SI DIA and finally semalam SI DIA add saya dekat FB.. happy gile.. rasa macam nak menjerit dekat JCO tu.. tapi tahan je.. saya terus approve dia... then kitaorang pun terus msg at FB... bayangkan 8 tahun saya lost contact dengan dia since we finish our PMR exam.. and now he came back..


problem:


tengah-tengah on9 , boleh pulak batery notebook habis.. memang sakit hati betullah.. sabar jelah..


sambungan :


then saya pun mengagaulah cari tempat untuk charge notebook.. last-last saya lepak dekat carls junior.. so saya pun on9 lah dengan SI DIA. and he ask my phone number and then i gave it to him.. SI DIA terus call. tak tahu nak cakap apa.. i miss his voice.. really.. serious but the think is kenapa saya tak rasa berdebar-debar tapi saya rasa seronok sangat.. so that time, kitaorang recall balik pasal cite lama time sekolah.. saya tak sangka sebenarnya yang SI DIA pun cari saya and ingat pasal "kisah pau RM0.50 sen". u know what, masa dekat sekolah SI DIA memang tak ada ciri-ciri langsung nak ingat pasal saya. maklumlah SI DIA sedikit famous jugaklah.. so saya hanya suke dia diam-diam je.. mula-mula tak suke tiba-tiba terus suke.. i think he is my first one.. walaupun sebelum-sebelum tu saya ada suke kat orang tapi saya tak rasa macam mana saya suke dekat SI DIA. but suke SI DIA sangat sakit, sebab kita tak dilayan..


our memories:


walaupun saya dengan SI DIA tak pernah ada apa2 relationship but banyak gak benda yang saya ingat pasal SI DIA. antaranya :




  1. first word SI DIA dengan saya is (weh, leh bagi aku RM0.50 tak)


  2. SI DIA suke kacau saya time kelas matematik, smpi cikgu ni leh cakap (alif kang saya suruh awk duduk sebelah fara kang)


  3. and then SI DIA pernah lalu depan umah saya


  4. first time SI DIA call saya pukul 11.00 malam


  5. SI DIA pun pernah wish dekat saya happy birthday, SI DIA tak dapat dtg because malam birthday saya SI DIA kata nak balik JB.


  6. saya pernah kena marah dengan adik SI DIA (apple namanya) sebab saya call and then saya tak cakap apa2.. hahahhaha... so nervous kena marah ngan budak kecik


  7. setiap hari SI DIA akan call saya


  8. ada satu kali kitaorang gaduh sebab apa saya tak ingat tapi seminggu SI DIA tak call saya. pelik gile..


cite masa masuk je tingkatan 4..:


nak tahu tak, lepas je saya tak cakap dengan SI DIA sebab ada hal-hal yang berlaku.. saya tak pernah suke orang lain lagi. walaupun saya ada kawan tapi SI DIA tetap dalam ingatan.. saya rasa dekat 5 tahun gak lah saya suke kat SI DIA.. since 2003 until 2oo8. walaupun lost contact saya tetap suke kat SI DIA.. dalam kepala saya asyik ingat SI DIA... SI DIA... SI DIA.. sampai satu tahap tu saya rasa macam nak call kwan-kawan SI DIA nak tanya kat mana dia and apa dia buat sekarang.. tapi nak buat mcam mana dah tak jumpe mayb xada jodoh.. sampailah saya dah meningkat dewasa and dah masuk zaman kolej. rasa suke kat SI DIA makin lama, makin sikit. sebab saya putus asa sebenarnya..


kata orang cinta pertama boleh putus
tapi cinta pertama tidak boleh dilupakan
percayalah segala kenangan akan kekal dalam ingatan
kadang-kadang cinta pertama selalunya dijadikan sebagai pengalaman
so memang patutlah setiap orang harus ada cinta pertama


by the way i'm so happy because dapat jumpe SI DIA balik and now dia dah ada someone and i already have MY TODD.. hope sangat saya tak lost contact again dengan SI DIA.. really miss him, so much.. SI DIA buat saya gembira..


ni semua cite lama ok
boleh panggil macam puppy love
cinta zaman sekolah

penutup:


sepanjang saya msg dengan SI DIA sampai pukul 12.30 macam tulah.. and then SI DIA terus hilang.. saya tak tahu mayb dia tido ke apa ke.. whatever it is i'm so happy


thank you so much..

No comments:

Post a Comment