Oct 17, 2010

2 mearnings in one song

saya sekarang tengah obses dengan lagu.. so sekarang ni kalau lagu saya suke je, bak mai lah lirik lagu dia.. memang setiap kali dengar,hafal and feels sendiri.. tak tahu kenapa.. ni boleh jadi hobi baru saya.. so sekarang ni, kalau sedih HANYUT will be my fav song.. memang air mata jatuh sampai penuh baldi kot.. huhuhuhuhuhuhuhuhuhu
APA YANG SAYA FAHAM DENGAN LAGU HANYUT??
firstly lagu hanyut ni boleh jadi dua makna bagi saya,
  1. first boleh bagi dekat orang yang tak reti nak menghargai kasih sayang kita and cinta yang kita bagi.
  2. second boleh jadi kita bagi dekat orang yang kita sayang, tapi mungkin tak ada jodoh ataupun kita telah pergi..

lagi satu saya suke dengan lagu SENYUM.. saya pun tak tahu kenapa tapi bila saya sakit hati, sedih ke apa ke.. lagu senyum on the spot leh wat saya happy n saya senyum.. tambah lagi bila dengar seorang suami buat lagu berdasarkan isterinya.. HOW SWEET kan.. sampai saya letaklah lagu SENYUM ni dalam hp saya..

saya suke FAIZAL TAHIR and MR MALIQUE.. dorang berdua sangat talented bila buat lagu.. pada hal lagu dorang just simple all the things is about life.. and one more orang lelaki yang pandai buat lagu and pandai main instrument adalah seorang yang sangat alert n romantic.. betul tak?? setakat ini.. 80 % yang saya jumpe lelaki macam tu semuanya romantic n sangat setia. so kepada sesiapa sahaja wanita yang dapat kekasih, suami seperti mereka silalah jaga dorang baik2, sebab sekarang ni susah nak jpe.. mayb and make a wish your boyfriend or your husband is your soulmate..

No comments:

Post a Comment