Jun 26, 2010

what is my dream

i have 8 dream that i always want it :
enjoy my dream


1) i want open my boutique (aratoddstudio)
  • which is full of sunflower
  • under one roof but many things we can do like (shooping, cafe, photographer studio, and tailor) so that i can do a lot of money under one roof.. if want no really in good bussines i can go with another bussines but still in my boutique..
  • one more thing if guys boring to waiting for their girlfrien i build one room for them to play PS, so that cannot be bored if they come to my boutique


2) i really love nissan skyline, fair lady and mini cooper..
ouch!!!!... it:s my dream one day, i hope i can get it..







3) i love melancong...

i hope i can travel around the world, because our world is so beautiful.. the place that i really wanna go is

  • korea ( pulau jeju of course)
  • bali
  • dubai
  • egypt
  • india
  • hong kong
  • paris
  • langkawi

semua ni tempat yang saya idam-idamkan nak pergi.. walaupun Langkawi dah gie, tapi ttp nak gie..

4) i want HAPPY FAMILY..

i dont like a big family, coz nanti bayak cerita so kalau boleh n ada rezeki saya just nak 4 or 5 family.. me and my hubby, first must be my son, and second should be my daughter.. i don'yt konow why tapi saya memang suke tengok family yang dapat anak berpasangan.. tambah lagi klau kembar.. hish geram seh.. itu klau 2 anak.. klau 3 anak boleh lah first mesti my son, second my daugter and third should be my son again.. selalunya kalau saya tengok family yang ada 3 orang anak ni, dia susah sikit coz nanti ada yang jeolus lah apalah.. so that why i like son yg jadi anak sulun and terakhir.. klau daughter lagi susah.. hurm.. tapi ini semua merancang aje,, ALLAH yang tentukan..

5) and then benda yang saya nak sangat ialah, membahagiakan family saya sendiri.. saya nak jadi seorang anak yang boleh bagi apa je dekat baba,mama and adik saya.. that why saya kena cari duit yang banyak.. saya tak suke bila kerluarga saya minta then saya tak dapat bagi.. mungkin satu hari nanti.. i will.. that is my promise to my family.. tak kira bila pun saya tetapkan akan usahakan untuk keluarga saya...

ada lagi 3, saya akan update kemudian...

sebab nak fikir lagi.. hahahha

to be continue

No comments:

Post a Comment