May 16, 2010

open universiti

few week ago.. saya and my sis teman my cousin, kak oshin gie registration kat OPEN UNIVERSITI... agak ramai gaklah.. and agak lama gaklah saya dengan adik saya tunggu kak oshin abis taklimat.. sampai saya dengan adik saya dah boleh tawaf satu U tu and adik saya boleh tido setengah jam dekat situ.. dahlah panas... dah bosan sangat apa lagi keje kami adik beradik, snap picture lah.. sampai security and student-student kat situ dah pelik and gelak-gelakkan kitaorang..
apa kisah saya dengan adik saya
just snap picture je kot,
xada ganggu korangkan
so kami berdua teruskan
lagi snap picture
sowie bagi sesiapa yang jeolus
talk to my hand....
maklumlah MY TODD saya tak ada coz dia gie team building so saya pun brjalan-jalan nak menghabiskan masa.. dalam kul 3 lebih tu kak oshin habis.. apa lagi perut semua dah bekeroncong.. lapar seh.. so gielah makan dekat MC D ampang.. saya makan MC D and kak oshin and my sister makan nasi beriani dekat D KAYU.... dah tengah makan sambil borak sekali hujan da... so apa lagi continue ours gossip and story morry.. heheheh.. biasalah semua orang kalau berjumpa mesti berceritakan... dalam kul 6 kitaorang pun balik.. so everything dah settle...
to kak oshin good luck yek...

No comments:

Post a Comment