May 1, 2010

only me and KAK OSHIN!!!!

yesterday saya cuti so amik peluang go jalan-jalan with my dearest cousin..HIHIHIHIHI!!!
saya nak cite sikit pasal my cousin, beause this is my first time nak cite pasal dia dekat blog saya,..

KAK OSHIN :
  • my cousin
  • tua setahun dari saya
  • kecik je
  • banyak cakap
  • always happy
  • suka buat apa yang dia suke even orang disekelilingnya tak suke
  • sangat laser ok (kadang-kadang saya terasa)
  • pandai berjimat cermat
  • sangat suka membantu saya and apa yang penting SHE rocks!!!!!

************************************************************************************

FIRST AGENDA :

gie the curve beli tiket wayang sebab nak tengok IRONMAN 2 dah beli then jalan-jalan after that suddenly perut kami berdua berbunyi yek.. so terus gie makan..

SECOND AGENDA :

kami berdua dok pusing-pusing dekat the curve tu. maklumlah dekat the curve tu banyak sangat kedai makan so confused... mula nak mkan kat garden sekali tak jadi, then pusing lagi.. last choice saya dengan kak oshin makan dekat THE APARTMENT.. hehehhe..

MENU

LUNCH SET - saya makan steak

kak oshin portugis freid rice (so spicy)

walau macam mana pun tak mengecewakan, dengan harga yang murah dan sangat sedap... SO YUM!!! YUM!!! and then saya dengan kak oshin bercit cat.. biasalah gossip girl.. macam-macam lah cite

we talk about

  • our life
  • our friends
  • our boyfriend
  • and kak oshin scandal here and there
  • our family
  • lastly our self

THIRD AGENDA :

masa untuk tengok movie.. saya dengan kak oshin amik couple sit sebab nak duduk atas.. hehehe... sekali amik dah sebelah kiri tgh berpeluk and sebelah kanan pun tengah berpeluk..

TRAGEDI DALAM WAYANG :

dah dua-dua couple berpeluk, saya dengan kak oshin pun tengok je lah movie.. dahlah kelakar. dah lama sikit dlm panggung.. sekali ada bau busuk dah, sebelah saya couple india, dahlah bising leps tu boyfriend dia pergi buka kasut dah... MAK AI.. sangat-sangatlah busuk ok.. saya dah pening kepala dah.. tahan jelah k..

FOURTH AGENDA :

ICE CREAM TIME !!!! habis je movie saya dengan kak oshin gie makan ice cream kat BASKIN AND ROBIN.. oh.. so cold.. but so sedap.. actually saya dengan kak oshin dah lama plan nak gie makan, asyik tak jadi je sbb budget kurang, so ni time kitaorg nak menikmati ice cream.. finally dapat yek.. again tiime makan ice cream pun sambil chit chat gak.. tengah-tengah makan sekali hujan lor.. lagi lamalah saya dengan kak oshin duk situ..

FIFTH AGENDA :

HOME SWEET HOME.. dah makan ice cream, then gie jalan-jalan dekat the curve.. xbeli apa pun.. jalan-jalan sekejap.. OTW nak ke the curve tu saya dengan kak oshin nampak ako mustapha and his wife.. ok lor.. mcam biasa je.. then lepas tu saya dengan kak oshin pun balik.. hehehe..

TO KAK OSHIN => thanks to kak oshin.. sometimes u become a best friend , a sometimes u become an enemy, and sometimes u become a good sister and sometimes u become so laser girl (suke buat diri saya terasa tpi akak tak penah said sowie - tu yang buat saya sangat sedih, but i just keep in my heart) but by the way i'm happy you are my cousin and i always treat u just like my sister.. thanks to you...

No comments:

Post a Comment