Feb 22, 2010

my name is KHAN.. i'm not a terrorist


last THURSDAY i when to the cinilesure

a.k.a e curve with my little sis and my mom..

my mama sibuk sangat nak tengok

dia punya cite SHAH RUKH KHAN (my name is khan)..

so saya pun bawaklah dia ke e curve sbb kat tempat lain tak ada..

disebabkan saya punya off dekat dengan the curve

so teruslah ke sana lepas balik keje...


a.b.o.u.t . t.h.e s.t.o.r.y

cite dia saya sangat2 suke..

it's different with other hindi movies..

tak ada lagu yg terlalu banyak dengan tarian

tak ada love story yang terlampau

(love at the first side)

tak tahulah nak cakap macam mn

tapi cite dia saya sukelah

because dia pasal islam sikit..

ada satu skrip ni :

dalam dunia ni ada dua je orang iaitu orang baik dan orang jahat

tiada perbezaan..

ni actually berkaitan dengan World Trade Centre

and osama laddin..

pasal islam , masa tu dorang ingat islam adalah sebagai pengganas.

so dengan satu tujuan shah rukh khan just nak pergi jumpa president amerika

untuk bagi tahu

(my name is khan, i'm not the terrorist)

dia nak pergi cakap benda tu sbb kajol as his wife yg suruh

kajol pengganut hindu so bila dah jadi macam tu

biasalah gaduhlah suami isteri.

cite selanjutnya pergilah tengok..

walaupun logik ke tak logik ke

saya tetap suka cerita ni,

at least dia masuk pawagam MALAYSIA right

daripada kita ssh nak masuk pawagam international..


a.c.t.o.r. & a.c.t.r.e.s.s

shah rukh khan = rizwan khan

kajol = mandira

shah rukh khan (masa kecil) = tanay chedda

(pelakon slumdog millionaire = jamal)

No comments:

Post a Comment