Oct 7, 2009

gemuk!!!! gemuk!!! gemuk!!!

xsuke...xsuke..xsuke...
sakit hati saya, minggu lepas banyak betul open house. rumah cousin, rumah aunty, rumah kawan.. open house office lagi... hisy!!!! banyak berjalan banyak makan. masa mula-mula datang tu leh lah control lagi... tapi masalahnya sekarang orang yang suruh saya makan. siap amik kan makanan lagi untuk saya... cousin and aunty saya tak suka tengok saya tak makan. dorang kata ni, bukan fara yang dulu. dorang nak fara yang dulu yang suka makan n tak control sangat... macam dulu saya makan je tapi adalah juga pandai-pandai limit makan tu. tapi sekarang ni kadang-kadang saya langsung tak makan. that why my cousin n my aunty suruh saya makan. n tak bagi saya nak diet-diet ni... pelik betul... (dorang kata mana ada kak fara a.k.a fara gemuk. biasa je, kalau gemuk tu ha!!! macam syanie tu...) itulah ayat-ayat yang my aunty n my cousin selalu cakap dengan saya. saya pun just smile...
walaumacam mana pun, saya pun kena cotrol makan gak. lepas makan rehat jap lepas tu menari... aduyai!!! penat lor... nak kena control makan ni. saya rasa, orang yang diet ni macam tak dapat nak nikmati makan tu puas-puas. tapi nak buat macam manakan. nak cantik n tak nak kena kutuk. ramai perempuan plus size ni diet supaya confidence level tinggi...
well...welll...well.. i'll try my best untuk tak jadi kurus sangat n gemuk sangat k... wish me luck everyone...

No comments:

Post a Comment