Sep 18, 2009

going back to my hometown... YAY!!!

mula-mula nak blik smlm lepas tu tak jadi. so nak balik pagi jumaat pun tak jadi but at last saya balik ptg ni pukul 4... YAY!!! hari raya just around the corner...
tak tahu why i'm so happy...may be ni first time saya balik raya sebagai seorang yang dah bekerja. CEh!!!! selalu asyik dapat duit raya je so tahun ni tak tahulah.. saya dapat ke atau dorang tunggu saya bagi.... heheheh!!! takpe aunty-aunty and all my anak buah duit raya semua dah disediakan k...
lagi satu mungkin happy sangat sebab kali kami nak convey pergi berjalan-jalan di negeri PERAK... memang patut pun, sebab saya malu dengan kawan-kawan saya, sesat dinegeri sendiri. so kami semua berpeluang menjelajah negeri PERAK k raya ni... so tak sabar rasanya....
ramaiyang balik i'm so happy... so hopefully raya tahun ni tak ada sedih-sedih k... jom kita enjoy...
OKIEEE..... DOOOOKIEEE....
cuti 18 until 27/9/09
banyak keje lepas tu
ms efy igt breakfast sama di kedai bawah.
hehe.....

No comments:

Post a Comment