Sep 28, 2009

double DATE....

26/09/09
3.00 PM
PAVILION
MY THIRD DATE





sampai-sampai je saya terus gie makan j&co donut... sedapnya, tak leh tunggu efy so saya makan dulu... lepas tambah lak saya minum cuppocino chip... mak ai sejuknya... biasalah saya kalau makan donut agak clumsy jugak dan setiap kali kuar mesti memalukan diri sendiri depan MY TODD...





lepas tu gie jalan-jalan masuk forever 21, padini, zara, m&g. nasib baik my todd pun suka shopping so dia tak kisah sangat.. dia ikut je.. ramai budak sekolah lah... hisy.. lepas tu ramai lak budak yang kena halau. padan muka korang ingat pavilion ni apa pertama compleks.... lepas tu kul 5.45 kami punya wayang... saya tengok final destination... cite dia tak nak geli lak kan.... tapi ok je lor... adik saya pun ikut sekali gie tengok wayang ngan dia nya Mr samsudin hehehe....







dah lepas tengok movie, kami semua gie makan kat old town... my todd lapar dia just makan donut je tadi... sian dia.. lain lah macam saya buka puasa makan donut pun dah kenyang.. makan pun makan sekali dengan adik n her boyfriend.










lepas tu gie balik forever 21 nak belikan kawan saya iaitu MS EFY FIATY KAMAL punya beret... saya tak sure ari tu dia try yang mana satu, so pakai beli jelah... tapi rasanya betul lor... hopefully she's like it n she's wearing it..



lama tak kami dekat pavillion sampai pavi tu dah nak tutup... saya tunggu saya punya cousin kak nina balik keje.. so MY TODD n Mr SAMSUDIN balik dulu...



picturenya nnti k...
jeng...jeng....

No comments:

Post a Comment