Sep 29, 2009

black eyed peas VS beyonce knowles

BENCI!!!!!!!!!!!!!!!
Saya terlepas konsert black eyed peas in Malaysia n beyonce di Singapore.... sakitnya hati...
sebab-sebab tak dapat pergi:-
  • masa raya
  • tak ada kawan nak pergi
  • xada pasport
  • masa konsert dekat satu 25/09 n lagi satu 26/09

so tak dapatlah pergi atas alasan-alasan tertentu.. kalau lah saya ni terlampau gile dengan konsert memang saya pergi sorang. tapi bila fikir balik ada life pergi konsert sorang-sorang... gile macam tak ada kawan kat dunia ni kan.

tapi ada berita yang menggembirakan atau buat-buat gembira... ni pasal beyonce nak datang Malaysia 25/10/09 ni... hopefully dia datang.. saya nak sangat tengok dia. tak kiralah berapa ringgit tiket dia, saya akan beli jugak, saya akan cari duit sampai dapat. rugi wo!!! kalau tak gie tengok, bukan senang nak beyonce datang. dahlah black eyed peas terlepas so kalau beyonce jadi datang saya tak akan lepaskan peluang ni....

  • datanglah
  • datanglah
  • datanglah
  • datanglah
  • datanglah
  • datanglah
  • datanglah
  • datanglah

No comments:

Post a Comment