Sep 16, 2009

27 hari puasa berlalu....

sepanjang bulan ramadhan, banyak perkara berlaku dekat saya.... contohnya :
  • orang yang tak diduga msg semulalah
  • my todd
  • buka puasa ngan off,efy n tasha, my little sis n his bf (samsudin)
  • orang yang tak diduga msg semula

  • orang yang tak diduga msg semulalah

so mcm biasa lelaki- lelaki yang pernah meninggalkan ku ceh!!!! datang semula saya pun tak tahu kenapa... tahulah bulan ramadhan bulan yang muliakan so janganlah kata nak buat baik tiba-tiba... SOWIE SIKIT YEK NO WAY!!!!!!

soalan yang diajukan kepada lelaki itu???

saya : why you call me?

lelaki itu : because i tak leh lupakan you....

WTF!!! all of this... dorang ingat saya ni barang mainan ke,,, suka leh amik then tak suka dok pakai buang je... wow!!! FARA, ARA, RAHANA, yang dulu bolehlah buat macam ni but not now... i'm different now ok boys... so SOWIE!!!!! ngomong sama tangan k...

  • my todd

pasal my todd ni saya tak tahulah macam mana... masa 2 september dia minta couple ngan saya again... long time jugak lah tak jumpe then kitaorang gi buka puasa sama dekat JJAU2. kitaorang makan madam lim.. klah dulu masa jumpa saya tak nak huru hara, tapi sekarang ni wow!!! banyak segan lor... semua kena control peliklah... macam baru kenal pun ada. tapi banyak cakap saya memang tak leh hilang lah... saya akan banyak cakap daripada my todd. masa makan pun dua-dua diam je yek... kami macam pasangan orang bisu.. huhuhuhu.... so sekarang ni saya tak tahu samada saya ni single n available or not single but still available.... jeng... jeng... first thing saya sangatlah takut untuk bercinta semula lepas lelaki diluar sana kerap kali meninggalkan saya. i'm confused again... ok... but hopefully ok je lah k...

  • buka puasa ngan off, efy n tasha, my little sis n his bf (samsudin)

9/9/09 - buka puasa dengan tasha, efy n me...we having fun together... ooooo!!! i miss tasha so much... si kami semua makan di food court... lambat datang so huru hara cari tempat duduk. lepas tu kiranya saya macam first time makan dekat food court pavillion. (macam biasa kalau dengan efy saya mesti buat perkara yang tak pernah buat untuk pertama kali) lepas tu kitaorang gi jalan-jalan. saya cari barang msti lama yek... mesti EFY N TASHA bosan gile... SOWIE GIRL!!!!!

12/9/09 - kali ni saya buka puasa again dengan ms efy fiaty kamal. lepas tu dengan adik kesayangku ms norfaraein, n then tiba-tiba ada pulak seorang lelaki ni nama yang saya panggil dia (samsudin). adik saya macam falling in love sangat-sangat dengan dia. i'm happy for her... hopefully dia dh jump the right one...

our activities:-

6.15 - sampai pavillion

6.30 - cari tempat makan OMG semuanya fullhouse lor...

7.00 - masih lagi berdiri di tepi old town bersama- sama budak sekolah yang lain.

miss efy dalam perjalanan yek... wow!!! dia tak naka jalan kaki dari KLCC... hebatlah efy.. memang buang lemaklah... tapi fara rasa sekejap je kot sebab lepas tu awak mkn J&CO Donuts... hehehe...

7.15 - ms efy fiaty kamal baru sampai

7.25- duduk dekat tepi J&CO Donuts... nak tunggu tempat duduk. pada hal ada cuma nak sofa... hehhe..

7.45- adik saya datang dengan samsudin bawak carls junior

8.30- kami jalan-jalan yek adik saya dengan sam n saya dengan ms efy fiaty kamal

macam biasa saya ni pantang berjalan duit mesti kuar macam air. so kali ni saya beli handbag untuk kak oshin P&CO hopefully dia suka k... lepas tu efy beli red clutch.. hot girl!!! then saya beli baju dekat forever 21 purple colour... suke...suke...suke...

9.45- kami pulang bersama-sama dengan baba caya n mama caya.. efy tumpang sampai lrt setiawangsa coz dia park kete kat situ. then saya pun pulang untuk meniti hari esoknya...

13/9/09- buka puasa dekat rumah cousin saya... sekali buat kenduri... so ramai yang datang... saya lapar tapi makan sikit je lor... tak menikmati langsung... then borak-borak lepas tu gelak-gelak.. so happy lor...

14/9/09- buka puasa dengan hnj pictures. semua gie, cik husna, cik jack, abg bella, cik rahim, abg syah, kak elly, kak nor, dazrin, topek, ms efy fiaty kamal n me... ooopsss!!! saya dah terlebih makan malam tu, selalu makan sikit je. kali ni makan banyak lak. hey!!!xsuka...xsuke...xsuke... tapi oklah dapat luangkan masa bersama-sama dengan hnj pictures nya staf... lepas tu adalah cabutan bertuah then cik rahim yang naik, lepas tu dia dapat hadiah bercuti di de palma sepang. ada ke patut dia amik terus. dahlah bukan dia bayar... xfahamlah dengan orang macam ni...

15/9/09- buka puasa dengan member plkn saya... miss u all. ni saya sakit hati ni, dorang cakap suh tunggu dekat JJ wangsa maju so saya pun suruhlah efy hantar sekali tu sampai-sampai dorang dah ada kat KLCC. sakitnya hati saya.. so saya pun pergilah sana tapi malangnya kawan saya ni sengal sikit sebab tak booking so semua tempat penuh. so kami pun pergilah buka puasa dekat MC donald. nasib baik ada tempat kosong kat situ... dah jumpa semua gelak bagai nak rakkan... all ladies... bella, me, shuan, yaya... paling sakit hati kami dah seronok sangat sampai lupa tangkap gmbr... so tak adalah kenangan tu.. dahlah lama tak jumpa... then bila nak balik semua nak cepat je... dalam kul 8.30 tu semua balik... tapi saya jumpa dengan my todd..so saya lepak lagi dekat mc donald tu... sebab lepas ni tak dapat jumpa dia lagi. saya nak balik kampung n dia pun nak balik kuantan. maybe lepas raya baru jumpe lor...

No comments:

Post a Comment