Jun 20, 2009

16 januari 2006

tanggal 16 januari aku telah menjejakkan kakiku ke Malaysia Institut Of Integratif Media (MIIM). opsss... Sorylah coz aku tak suka sangat. Coz my first choice is i wanna be a famous fashion designer for plus size woman... Tapi semuanya tinggal harapan... Coz bayarannya mahal sangat. Masa tu family aku ada problem, so musnah harapanku... Sebab aku nak sangat belajar, aku masuk jelah MIIM amik broadcasting.. So masa tu aku fikir diri aku dah berubahlah dah meningkat dewasa sebab dah masuk kolej. So just have fun n my life must go on... Orang pertama yang aku kenal ialah nina nataliya. Itupun tak rapat sangat... Masa induction day still tak ramai lagi kawan then bila dah start kelas aku dapat sorang kawan. nama dia Nor Eyzlin Zainudin. For the first place she's a nice gurl... just like my sister.. Dia memang caring n jaga aku macam adik dia. mungkin aku ni macam tak banyak cakap. So semua orang macam tak kisah sangat dengan aku. Tapi aku jalan jelahkan. Sebab fikir nak belajar. Alhamdullilah result memang baguslah... pandai jugak aku ni kan hehehehe.... :) sem 1 n sem 2 macam biasa je lah zaman kolej yang best... coz main2 lagi. sampailah masuk sem yang tough banyak subjek yang berat. i can handle it.... yes!!!!yes!!!

No comments:

Post a Comment