Jul 24, 2011

saya tak suke n becinta nak pergi

ni sambung daripada post yang tadi..

nak tahu tempat mana yang saya akan pergi untuk

outstation pertama

jeng...jeng..jeng...

JOHOR...

(to Ms hot in here, saya ingatkan saya akan gie time ipah kahwin,

rupanya lagi awal saya gie)

Ni lah satu-satu negeri selatan yang payah saya nak jejak

adalah sebabnye..

masa first-first susun jadual and meeting dengan crew

isshh.. tak nak mengeluh saya..

rasa nak nangis pun ada gak..

tapi sabar jelah..

mesti seram sejuk je bila jejak johor nanti..

dahlah outstation ke Johor,

masalahnye bukan Johor je, tak nak saya pusing satu Johor lak kan

well seminggu di johor mesti demam...

sampai sekarang saya rasa kurang selesa bila nak gi Johor..

ooooohhh... macam mana ni..

what to do????

lagi dekat nak sampai

lagi tak selesa saya rasa..

rasa macam tak nak gie pun ada gak..

hopefully i'm OK...

hopefully yek..


No comments:

Post a Comment